Reisverslag 1 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Klaren - WaarBenJij.nu Reisverslag 1 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Klaren - WaarBenJij.nu

Reisverslag 1

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

01 December 2015 | Australië, Sydney


Na een onverwachts avondje uit met vrienden ( nogmaals dank daarvoor), een geslaagd afscheidsfeestje bij mij thuis en de laatste vrijdagmiddag borrel bij Wex Holland kwam de dag dat ik met 22 enthousiaste Nederlanders het vliegtuig instapten toch wel heel dichtbij.

Nadat ik op schiphol ingecheckt had, was er nog even tijd om een bakkie koffie te doen met familie . Daarbij kreeg ik voor de laatste keer de wijze woorden van mijn ouders en zussen te horen: Smeer je goed in, let goed op je spullen en tenslotte mocht ik van Anneloes niet met een Australische dame thuis komen omdat er dan Engels gesproken moest worden. Geen zorgen: tot nu toe ben ik nog geen spullen kwijtgeraakt:) over het thuiskomen met een Australische dame kan ik nog niks zeggen:p

Na een reis van meer dan 38 uur ben ik eindelijk in de stad aangekomen waar ik de eerste week(en) zal verblijven, namelijk: Sydney. Na de introductie hadden wij een BBQ waarna ik daarna al snel mijn bed opzocht. Vrijdag stond er een bezoek aan Sydney op het programma. Wat een geweldige stad is dat zeg! In de avond heb ik voor het eerst, samen met 4 andere, een maaltijd voorbereid. Ondanks dat wij de bakboter, peper en zout vergeten waren, smaakte de wraps naar behoren:P

Op zaterdag stond er een trip naar de Blue mountains en wildlifepark op het programma. Na een lange wandeltocht met diverse tussenstops besefte ik al snel dat ik in een heel mooi land terecht gekomen ben. Na de eerste ontmoeting met de kangoeroes in het wildlifepark gingen we in de avond met de groep de stad in om het nachtleven te verkennen. Vandaag zijn we voor het eerst wezen surfen. Na veel vallen en opstaan is het mij toch gelukt om wat Australische golven te pakken. Vanaf morgen zit de introductieweek met de organisatie er op en moet ik alles op eigen initiatief gaan doen. Mijn planning is om nu nog drie dagen in Sydney te verblijven waarna ik met een aantal richting Melbourne ga.

Resumé:

Ik heb het hier super naar mijn zin! Het contact met de groep is leuk en ik heb al zoveel mooie dingen gezien. In het vervolg zal ik een à twee keer in de maand een verhaaltje schrijven om jullie op de hoogte te houden. Als het goed heb ik wat foto's toegevoegd waarin jullie het een en ander van mij eerste week kunnen zien.

Het gaat jullie goed!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië & Nieuw zeeland

Australië

Recente Reisverslagen:

04 April 2016

Reisverslag 7

22 Februari 2016

Reisverslag 6 19-02-16

31 Januari 2016

Reisverslag 5

09 Januari 2016

Reisverslag 4

01 Januari 2016

Reisverslag 3
Bart

Actief sinds 28 Nov. 2015
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 3834

Voorgaande reizen:

01 December 2015 - 10 Juni 2016

Australië & Nieuw zeeland

Landen bezocht: